გაჯეტები

ბლოგზე ნახავთ საინტერესო მასალებს ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების შესახებ
Blogger Widgets Blogspot TutorialBlogger Widgets
Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

ი.ს.ტ. სასწავლო გეგმები V-VIკლ.

ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა  Vკლასი
ისტ


თარიღი: სექტემბერი - ოქტომბერი
საგანი: ისტ
მასწავლებლის სახელი, გვარი:  თამარ  ლომიძე
მიმართულება: ძირითადი ცნებები და ოპერაციები
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლიაისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.

მოკლევადიანი მიზანი (ერთი მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე სსსმ მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი)
1
·           ჩართავს და გამორთავს კომპიუტერს, როგორც ოპერაციულ სისტემას შესაბამისი ფუნქციის გამოყენებით, ასევე მოწყობილობის ჩართვა-გამორთვის ღილაკების საშუალებით. გაიაზრებს ამ ორ ხერხს შორის განსხვავებას;
·       აცნობიერებს თაგვის ღილაკების ფუნქციებს და ეფექტიანად იყენებს თაგვს (მაგალითად: თაგვის კურსორის გადაადგილება სასურველ ადგილას, ობიექტის „გადათრევა“ თაგვის საშუალებით, დაწკაპება და ორმაგი დაწკაპება);

ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
1
1 მოსწავლე ასახელებს მასწავლებლის მიერ ნაჩვენებ კომპიუტერის ძირითად ნაწილებს (კლავიატურა,თაგვი, მონიტორი, სისტემური ბლოკი )
1.ჩვენ და კომპიუტერი.  
2.როგორ მუშაობს კომპიუტერი
3.ოპერაციული სისტემა-Windows XP.
4. Windows XP-ისგამოყენებითიპროგრამები
5.როგორ იმახსოვრებს კომპიუტერი ინფორმაციას.
შემაჯამებელი სამუშაო #1
6.დავხატოთ პროგრამა Paint-ში
7.ნახატის შენახვა და გახსნა
8.გავაფერადოთ ნახატები
9.ფიგურები Paint-ში
10.ფაილი და საქაღალდე
2

2 მოსწავლე სურათების მიხედვით ამოიცნობს კომპიუტერის ძირითად ნაწილებს.
3
3 მასწავლებელი მოსწავლეს აჩვენებს თუ როგორ იმუშაოს  Paint-ში, მოსწავლე ცდილობს გაიმეოროს .
4

4 მოსწავლე იწყებს მუშაობას  Paint-ში და ცდილობს მარტივი დავალების შესრულებას.

5 მოსწავლე  ასახელებს რა არის ფაილი და საქაღალდე, ანსხვავებს მათ ერთმანეთისგან თაგვის დახმარებით დებს ფაილებს საქაღალდეში.


ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა

თარიღი: ნოემბერი- დეკემბერი
საგანი: ისტ
მასწავლებლის სახელი, გვარი :  თამარ  ლომიძე
მიმართულება: ისტ რესურსების შექმნა
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1ის ტექნ. V. 4. მოსწავლეს შეუძლიაისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვის და ორგანიზების დროს.

მოკლევადიანი მიზანი (ერთი მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე სსსმ მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი)
1
·       აცნობიერებს ციფრულ მოწყობილობაში მონაცემთა შენახვის იერარქიას (მაგალითად: ფაილი, საქაღალდე) და ეფექტიანად იყენებს ამ სტრუქტურას (მაგალითად: ფაილებს აჯგუფებს საქაღალდეებში, საქაღალდეებს აჯგუფებს ქვესაქაღალ­დეებად); გააზრებულად არქმევს სახელწოდებებს სტრუქტურის ელემენტებს;

ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
1
1 მოსწავლეს კლავიატურის საშუალებით შეაქვს ინფორმაცია კომპიუტერში.
1.სახატავი ფურცლის ზომა და მასშტაბი
2. Windows XP-ის სამუშაო მაგიდის ფონი
3.ტექსტური რედაქტორიMS Word 2007
4.ამოჭრა, კოპირება, ჩასმა.
5.როგორ გავაფორმოთ ტექსტი
6.კომპიუტერის გარე მეხსიერება
7.ფაილის ტიპი.ფაილის დაარქივება
8. აბზაცები
9.სიმბოლოებისა და ფორმულების ჩასმა
10. ფიგურები MS Word-ში
შემაჯამებელი სამუშაო #2
11.გამეორება
2

2 მოსწავლე მის მიერ აკრეფილ ინფორმაციას ინახავს კომპიუტერში.
3
3 მოსწავლე ახდენს მოცემული ინფორმაციის ამოჭრას, კოპირებას, ჩასმას.
4

4 მოსწავლე ახდენს დოკუმენტში ფიგურების ჩასმას.

ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა

თარიღი: იანვარ- თებერვალი
საგანი: ისტ
მასწავლებლის სახელი, გვარი : თამარ  ლომიძე
მიმართულება: კვლევა და კომუნიკაცია
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 ის ტექნ. V.5. მოსწავლეს შეუძლიასხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების  შერჩევა და გამოყენება ინფორმაციის მოძიებისას და კვლევის პროცესში.
მოკლევადიანი მიზანი (ერთი მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე სსსმ მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი)
1
·       ინფორმაციის და ციფრული მასალის ძიებისას იყენებს გავრცელებულ საძიებო სისტემებს (მაგალითად: შეუძლია საძიებო სიტყვების, ფრაზების და მათი კომბინაციების ადეკვატურად შერჩევა და გამოყენება, ეფექტიანად იყენებს საძიებო სისტემის ინტერფეისს);

ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
1
მოსწავლე მოცემულ დოკუმენტში პოულობს მასწავლებლის მიერ მიცემულ საძიებო სიტყვას და უსმევს ხაზს.
1.ძიება დოკუმენტში
2.სურათები ტექსტურ დოკუმენტში
3.ტექსტის მართლწერის შემოწმება და ავტომატური გასწორება
4.ცხრილები ტექსტურ რედაქტორში
5.დოკუმენტის ბეჭდვა
შემაჯამებელი სამუშაო #3
6.როგორ ჩავიწეროთ კომპიუტერში ხმა
7.როგორ შეიქმნა ინტერნეტი
2

მოსწავლეს შეაქვს მისთვის საინტერესო სიტყვა ინტერნეტის  საძიებო ველში.

3
მოსწავლე ახდენს დოკუმენტში სურათის  ჩასმას.

4

მოსწავლე მოცემულ დოკუმენტში პოულობს მასწავლებლის მიერ მიცემულ




ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა

თარიღი: მარტი- აპრილი
საგანი: ისტ
მასწავლებლის სახელი, გვარი :  თამარ  ლომიძე
მიმართულება: კვლევა და კომუნიკაცია
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 ის ტექნ. V.5. მოსწავლეს შეუძლიასხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების  შერჩევა და გამოყენება ინფორმაციის მოძიებისას და კვლევის პროცესში.

მოკლევადიანი მიზანი (ერთი მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე სსსმ მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი)
1
ციფრულიმასალის სხვადასხვა ფორმატის მქონე საცავებში (მაგალითად: მონაცემთა ბაზა, ინტერნეტი, ფაილების სისტემა, ფაილი) ძიებისას, შეარჩევს და იყენებს შესაბამის ციფრულ საშუალებებს;

ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
1
 მოსწავლე ეძებს ინფორმაციას ინტერნეტში და ახდენს მის გადმიწერას.
1. ინტერნეტში ინფორმაციის მოძიება და გადმოწერა
2. პროგრამის ინსტალაცია და დეინსტალაცია
3.ელექტრონული ცხრილები MS Excel 2007
4.განმეორებადი ინფორმაციის შეტანა
5.უჯრების დაფორმატება
6.ფორმულები.გამოვთვალოთ სწრაფად.
შემაჯამებელი სამუშაო #4
2

მოსწავლე ახდენს თამაშის ინსტალაციას .
3
მოსწავლე განასხვავებს ვორდისა და ექსელის ცხრილებს.

4

მოსწავლემ იცის ელექტრონული ცხრილის დანიშნულება და ფუნქციები.





ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა

თარიღი: მაისი- ივნისი
საგანი: ისტ
მასწავლებლის სახელი, გვარი :  თამარ  ლომიძე
მიმართულება: კვლევა და კომუნიკაცია
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1ის ტექნ. V. 6.  მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა  და თანამშრომლობისათვის.
მოკლევადიანი მიზანი (ერთი მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე სსსმ მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი)
1
ანსხვავებსტექსტურრედაქტორსელექტრონულიცხრილებისაგან და შეაქვს ინფორმაცია შესაბამის გრაფებში.

ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
1
მოსწავლე ანსხვავებს ელექტრონულ ცხრილებს ტექსტური რედაქტორის ცხრილისგან.
1.მონაცემთა სორტირება და გაფილტვრა
2.დავთრის ბეჭდვა
3.დიაგრამები და ელექტრონული ცხრილები
4.პროგრამა MS Excel 2007-ში
5.დისკის დეფრაგმენტაცია
შემაჯამებელი სამუშაო #5
გამეორება
2

მოსწავლეს შეაქვს ინფორმაცია ელექტრონულ ცხრილებში.
3
მოსწავლე აგებს დიაგრამებს.

4

მოსწავლე ახდენს ელექტრონულ ცხრილებში კოპირებას , ჩასმას.




ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა  VI კლასი
ისტ

თარიღი: სექტემბერი-ოქტომბერი
საგანი: ისტ
მასწავლებლის სახელი, გვარი :  თამარ  ლომიძე
მიმართულება: ისტ რესურსების შექმნა
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1ისტექნ. VI.1. მოსწავლეს შეუძლიასხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
მოკლევადიანი მიზანი (ერთი მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე სსსმ მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი)
1
·  აღწერს და აყალიბებს ციფრული მასალის სტრუქტურას; შეარჩევს მიზნის შესაფერის სტრუქტურას და ამ სტრუქტურის შესაფერის ციფრულ საშუალებებს (მაგალითად: დინამიური ცხრილისათვის, რომელიც შეიცავს ურთიერთ­დამოკიდებულ მონაცემებს - იყენებს ელექტრონულ ცხრილს, ჩვეულებრივი ტექსტის დასამუშავებლად - მარტივ ტექსტურ რედაქტორს);

ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
1
მოსწავლე კრეფს ტექსტს, აფორმატებს, აკოპირებს, ახდენს დაკოპირებუი ტექსტის გამუქებას, დახრას, ხაზის გასმას.
1ტექსტური რედაქტორი
2.MS Word 2007
(გამეორება)
3.ინტერნეტი
(გამეორება)
4.ელექტრონული ფოსტა
5. შემაჯამებელი სამუშაო
2

მოსწავლე ახდენს საზიებო სიტყვის მიხედვით ინტერნეტში მუშაობას.
3
მოსწავლე გზავნის წერილებს ელექტრონული ფოსტით.

4

მოსწავლე ქმნისდოკუმენტს და გზავნის ფოსტით.

თარიღი:ნოემბერი- დეკემბერი
საგანი: ისტ
მასწავლებლის სახელი, გვარი :  თამარ  ლომიძე
მიმართულება: ისტ რესურსების შექმნა
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1ისტექნ. VI.1. მოსწავლეს შეუძლიასხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.

მოკლევადიანი მიზანი (ერთი მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე სსსმ მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი)
1
·           გაიაზრებს განსხვავებას პრეზენტაციასა და სხვა სახის ვიზუალურ და საკითხავ მასალას შორის;

ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
1
მოსწავლე მუშაობს საპრეზენტაციო პროგრამაზე ახდენს სლაიდებში სურათებისა და ტექსტის ჩასმას
·         საპრეზენტაციო პროგრამა   
MS  PowerPoint2007
·         სლაიდებზე
·         მუშაობა
·         ანიმაცია
·         ანიმაციები და ფიგურები
·         დიაგრამები
·         საპრეზენტაციო დოკუმენტის შაბლონისაპრეზენტაციო პროგრამა
·         შემაჯამებელი სამუშაო  
2

მოსწავლე ახდენს სლაიდების გაფორმებას ანიმაციებით.

3
მოსწავლე ახდენს ფიგურების ჩასმას სლაიდებში.

4

მოსწავლე ახდენს დიაგრამის ჩასმას სლაიდებში.

5
მოსწავლე ახდენს საპრეზენტაციო პროგრამის ჩვენებას( გაშვებას)

თარიღი: იანვარი- თებერვალი
საგანი: ისტ
მასწავლებლის სახელი, გვარი :  თამარ  ლომიძე
მიმართულება: ისტ რესურსების შექმნა
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1ისტექნ. VI.1. მოსწავლეს შეუძლიასხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
მოკლევადიანი მიზანი (ერთი მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე სსსმ მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი)
1
აღწერს და აყალიბებს ციფრული მასალის სტრუქტურას; შეარჩევს მიზნის შესაფერის სტრუქტურას და ამ სტრუქტურის შესაფერის ციფრულ საშუალებებს (მაგალითად: დინამიური ცხრილისათვის, რომელიც შეიცავს ურთიერთ­დამოკიდებულ მონაცემებს - იყენებს ელექტრონულ ცხრილს, ჩვეულებრივი ტექსტის დასამუშავებლად - მარტივ ტექსტურ რედაქტორს);

ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
1
მოსწავლე ახდენს ტექსტურ რედაქტორში ცხრილის ჩასმას და მასში მუშაობას.



ტექსტური რედაქტორი
MS Word 2007
(გაგრძელება)
·         კომენტარებიMS Word 2007
·         სანიშნოები და ჰიპერბმულები
·         სქოლიო
·         სარჩევი
·         დოკუმენტის შენახვა სხვადასხვა ფორმატით
·         ფორმების შექმნა
·         შაბლონები
·         როგორ დავიცვათ ინფორმაცია
დიაგრამები  MS Word 2007-ში
  • ობიექტის ჩასმა დოკუმენტში
  • შემაჯამებელი სამუშაო
2

მოსწავლე ახდენს დოკუმენტის შენახვას სხვადასხვა ფორმატით



3
მოსწავლე ახდენს დიაგრამის ჩასმას ტექსტურ რედაქტორში და მონაცემების შეტანას დიაგრამაში.



4

მოსწავლე ახდენს სხვადასხვა შაბლონის შექმნას მაგ: სიგელი

თარიღი: მარტი- აპრილი
საგანი: ისტ
მასწავლებლის სახელი, გვარი :  თამარ  ლომიძე
მიმართულება: კვლევა და კომუნიკაცია
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1ის ტექნ. VI.4. მოსწავლეს შეუძლიასხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა  და თანამშრომლობისათვის.
მოკლევადიანი მიზანი (ერთი მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე სსსმ მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი)
1
იყენებს საკომუნიკაციო საშუალებებს იდეების, ინფორმაციის და ციფრული მასალის გასავრცელებლად და მონაწილეობს ერთობლივ პროექტებში (მათ შორის ონლაინ პროექტებში) ციფრული მასალის შესაქმნელად;

ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
1
მოსწავლე ახდენს ინტერნეტში ინფორმაციის მოძიებას და მათ გადმოწერას კომპიუტერში.

·      ინტერნეტი  და  HTML ენა
·      ტექსტის დაფორმატება
·      HTML-ში
·      სიები
·      ტეგის ატრიბუტები
·      სურათები და ცხრილები
·      სიმბოლოთა ASCLL  და   Unicode კოდირება
·      შემაჯამებელი სამუშაო
2

მოსწავლე ახდენს ინტერნეტში სურათის მოძიებას და მის გადმოწერას კომპიუტერში.
3
მოსწავლე ახდენს ინტერნეტში ცხრილების მოძიებას და მათ გადმოწერას კომპიუტერში.

თარიღი: მაისი ივნისი
საგანი: ისტ
მასწავლებლის სახელი, გვარი :  თამარ  ლომიძე
მიმართულება: ისტ რესურსების შექმნა
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 ისტექნ. VI.1. მოსწავლეს შეუძლიასხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
მოკლევადიანი მიზანი (ერთი მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე სსსმ მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი)
1
აფასებს ციფრული საშუალებების შესაძლებლობებს და ადეკვატურად შეარჩევს ციფრულ საშუალებებს ცნებების, ობიექტების და პროცესების გამოსახვისას;

ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
1
მოსწავლე ანსხვავებს ტექსტური რედაქტორის ცხრილს ელექტრონული ფხრილებისაგან
  • პროექტი
  • ელექტრონული ცხრილები
  • MS Excel 2007
  • შემაჯამებელი სამუშაო.
2

მოსწავლე ახდენს ელექტრონულ ცხრილებში მონაცემების შეტანას.

3
მოსწავლე ახდენს ელექტრონულ ცხრილში შეტანილი მონაცემების დაჯამებას.

4

მოსწავლე ახდენს ელექტრონულ ცხრილში შეტანილი მონაცემის დაკოპირებას



Комментариев нет:

Отправить комментарий

პედაგოგი:თამარ ლომიძე