ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა Vკლასი
ისტ
თარიღი: სექტემბერი - ოქტომბერი
საგანი: ისტ
მიმართულება: ძირითადი ცნებები და
ოპერაციები
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლიაისტ-ის ეფექტიანად
და უსაფრთხოდ გამოყენება.
|
მოკლევადიანი მიზანი (ერთი
მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე სსსმ
მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი)
1
|
·
ჩართავს
და გამორთავს კომპიუტერს, როგორც ოპერაციულ სისტემას შესაბამისი
ფუნქციის
გამოყენებით, ასევე მოწყობილობის ჩართვა-გამორთვის ღილაკების საშუალებით.
გაიაზრებს ამ ორ ხერხს შორის განსხვავებას;
·
აცნობიერებს
თაგვის ღილაკების ფუნქციებს და ეფექტიანად იყენებს თაგვს (მაგალითად: თაგვის
კურსორის გადაადგილება სასურველ ადგილას, ობიექტის „გადათრევა“ თაგვის
საშუალებით, დაწკაპება და ორმაგი დაწკაპება);
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
1
|
1 მოსწავლე ასახელებს მასწავლებლის მიერ ნაჩვენებ
კომპიუტერის ძირითად ნაწილებს (კლავიატურა,თაგვი, მონიტორი, სისტემური ბლოკი )
|
1.ჩვენ და კომპიუტერი.
2.როგორ მუშაობს კომპიუტერი
3.ოპერაციული სისტემა-Windows XP.
4.
Windows XP-ისგამოყენებითიპროგრამები
5.როგორ იმახსოვრებს კომპიუტერი ინფორმაციას.
შემაჯამებელი
სამუშაო #1
6.დავხატოთ პროგრამა Paint-ში
7.ნახატის შენახვა და გახსნა
8.გავაფერადოთ ნახატები
9.ფიგურები Paint-ში
10.ფაილი და საქაღალდე
|
2
|
2 მოსწავლე სურათების მიხედვით ამოიცნობს
კომპიუტერის ძირითად ნაწილებს.
|
|
3
|
3 მასწავლებელი მოსწავლეს აჩვენებს თუ როგორ
იმუშაოს Paint-ში, მოსწავლე ცდილობს გაიმეოროს .
|
|
4
|
4 მოსწავლე იწყებს მუშაობას Paint-ში და ცდილობს მარტივი დავალების შესრულებას.
|
|
5 მოსწავლე ასახელებს რა არის ფაილი და საქაღალდე,
ანსხვავებს მათ ერთმანეთისგან თაგვის დახმარებით დებს ფაილებს საქაღალდეში.
|
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: ნოემბერი- დეკემბერი
საგანი: ისტ
მასწავლებლის სახელი, გვარი : თამარ
ლომიძე
მიმართულება: ისტ რესურსების შექმნა
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1ის ტექნ. V. 4. მოსწავლეს შეუძლიაისტ-ის
ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს.
|
მოკლევადიანი მიზანი (ერთი
მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე სსსმ
მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი)
1
|
·
აცნობიერებს
ციფრულ მოწყობილობაში მონაცემთა შენახვის იერარქიას (მაგალითად: ფაილი,
საქაღალდე) და ეფექტიანად იყენებს ამ სტრუქტურას (მაგალითად: ფაილებს აჯგუფებს
საქაღალდეებში, საქაღალდეებს აჯგუფებს ქვესაქაღალდეებად); გააზრებულად არქმევს
სახელწოდებებს სტრუქტურის ელემენტებს;
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
||
1
|
1 მოსწავლეს კლავიატურის საშუალებით შეაქვს
ინფორმაცია კომპიუტერში.
|
1.სახატავი ფურცლის ზომა და მასშტაბი
2. Windows XP-ის სამუშაო მაგიდის ფონი
3.ტექსტური რედაქტორიMS Word 2007
4.ამოჭრა, კოპირება, ჩასმა.
5.როგორ გავაფორმოთ ტექსტი
6.კომპიუტერის გარე მეხსიერება
7.ფაილის ტიპი.ფაილის დაარქივება
8. აბზაცები
9.სიმბოლოებისა და ფორმულების ჩასმა
10. ფიგურები MS Word-ში
შემაჯამებელი
სამუშაო #2
11.გამეორება
|
|
2
|
2 მოსწავლე მის მიერ აკრეფილ ინფორმაციას ინახავს
კომპიუტერში.
|
||
3
|
3 მოსწავლე ახდენს მოცემული ინფორმაციის ამოჭრას,
კოპირებას, ჩასმას.
|
||
4
|
4 მოსწავლე ახდენს დოკუმენტში ფიგურების ჩასმას.
|
||
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: იანვარ- თებერვალი
საგანი: ისტ
მასწავლებლის სახელი, გვარი : თამარ ლომიძე
მიმართულება: კვლევა და კომუნიკაცია
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 ის ტექნ. V.5. მოსწავლეს
შეუძლიასხვადასხვა სახის ციფრული
საშუალების შერჩევა და გამოყენება
ინფორმაციის მოძიებისას და კვლევის პროცესში.
|
მოკლევადიანი მიზანი (ერთი
მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე სსსმ
მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი)
1
|
·
ინფორმაციისა და ციფრული მასალის ძიებისას იყენებს
გავრცელებულ საძიებო სისტემებს (მაგალითად: შეუძლია საძიებო სიტყვების, ფრაზებისა და მათი კომბინაციების ადეკვატურად შერჩევა და
გამოყენება, ეფექტიანად იყენებს საძიებო სისტემის ინტერფეისს);
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
1
|
მოსწავლე მოცემულ დოკუმენტში პოულობს
მასწავლებლის მიერ მიცემულ საძიებო სიტყვას და უსმევს ხაზს.
|
1.ძიება დოკუმენტში
2.სურათები ტექსტურ დოკუმენტში
3.ტექსტის მართლწერის შემოწმება და ავტომატური
გასწორება
4.ცხრილები ტექსტურ რედაქტორში
5.დოკუმენტის ბეჭდვა
შემაჯამებელი
სამუშაო #3
6.როგორ ჩავიწეროთ კომპიუტერში ხმა
7.როგორ
შეიქმნა ინტერნეტი
|
2
|
მოსწავლეს შეაქვს მისთვის
საინტერესო სიტყვა ინტერნეტის საძიებო
ველში.
|
|
3
|
მოსწავლე ახდენს დოკუმენტში სურათის ჩასმას.
|
|
4
|
მოსწავლე მოცემულ დოკუმენტში
პოულობს მასწავლებლის მიერ მიცემულ
|
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: მარტი- აპრილი
საგანი: ისტ
მასწავლებლის სახელი, გვარი : თამარ
ლომიძე
მიმართულება: კვლევა და კომუნიკაცია
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 ის ტექნ. V.5. მოსწავლეს
შეუძლიასხვადასხვა სახის ციფრული
საშუალების შერჩევა და გამოყენება
ინფორმაციის მოძიებისას და კვლევის პროცესში.
|
მოკლევადიანი მიზანი (ერთი
მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე სსსმ
მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი)
1
|
ციფრულიმასალის
სხვადასხვა ფორმატის მქონე საცავებში (მაგალითად: მონაცემთა ბაზა, ინტერნეტი,
ფაილების სისტემა,
ფაილი) ძიებისას, შეარჩევს და იყენებს შესაბამის ციფრულ
საშუალებებს;
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
1
|
მოსწავლე ეძებს ინფორმაციას ინტერნეტში და
ახდენს მის გადმიწერას.
|
1. ინტერნეტში ინფორმაციის მოძიება და გადმოწერა
2. პროგრამის ინსტალაცია და დეინსტალაცია
3.ელექტრონული ცხრილები MS Excel 2007
4.განმეორებადი ინფორმაციის შეტანა
5.უჯრების დაფორმატება
6.ფორმულები.გამოვთვალოთ სწრაფად.
შემაჯამებელი
სამუშაო #4
|
2
|
მოსწავლე
ახდენს თამაშის ინსტალაციას .
|
|
3
|
მოსწავლე განასხვავებს ვორდისა და ექსელის
ცხრილებს.
|
|
4
|
მოსწავლემ იცის ელექტრონული ცხრილის დანიშნულება
და ფუნქციები.
|
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: მაისი- ივნისი
საგანი: ისტ
მასწავლებლის სახელი, გვარი : თამარ
ლომიძე
მიმართულება:
კვლევა
და კომუნიკაცია
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და
გამოყენება კომუნიკაციისა და
თანამშრომლობისათვის.
|
მოკლევადიანი მიზანი (ერთი
მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე სსსმ
მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი)
1
|
ანსხვავებსტექსტურრედაქტორსელექტრონულიცხრილებისაგან და შეაქვს ინფორმაცია შესაბამის გრაფებში.
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
1
|
მოსწავლე ანსხვავებს ელექტრონულ ცხრილებს
ტექსტური რედაქტორის ცხრილისგან.
|
1.მონაცემთა სორტირება და გაფილტვრა
2.დავთრის ბეჭდვა
3.დიაგრამები და ელექტრონული ცხრილები
4.პროგრამა MS Excel 2007-ში
5.დისკის დეფრაგმენტაცია
შემაჯამებელი
სამუშაო #5
გამეორება
|
2
|
მოსწავლეს შეაქვს ინფორმაცია
ელექტრონულ ცხრილებში.
|
|
3
|
მოსწავლე აგებს დიაგრამებს.
|
|
4
|
მოსწავლე ახდენს ელექტრონულ ცხრილებში კოპირებას
, ჩასმას.
|
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა VI კლასი
ისტ
თარიღი: სექტემბერი-ოქტომბერი
საგანი: ისტ
მასწავლებლის სახელი, გვარი : თამარ
ლომიძე
მიმართულება: ისტ რესურსების შექმნა
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1ისტექნ. VI.1. მოსწავლეს
შეუძლიასხვადასხვა სახის ციფრული
საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
მოკლევადიანი მიზანი (ერთი
მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე სსსმ
მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი)
1
|
·
აღწერს და აყალიბებს ციფრული მასალის სტრუქტურას;
შეარჩევს მიზნის შესაფერის სტრუქტურას და ამ სტრუქტურის შესაფერის ციფრულ საშუალებებს
(მაგალითად: დინამიური ცხრილისათვის, რომელიც შეიცავს ურთიერთდამოკიდებულ მონაცემებს
- იყენებს ელექტრონულ ცხრილს, ჩვეულებრივი ტექსტის დასამუშავებლად - მარტივ ტექსტურ
რედაქტორს);
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
1
|
მოსწავლე
კრეფს ტექსტს, აფორმატებს, აკოპირებს, ახდენს დაკოპირებუი ტექსტის გამუქებას,
დახრას, ხაზის გასმას.
|
1ტექსტური
რედაქტორი
2.MS
Word 2007
(გამეორება)
3.ინტერნეტი
(გამეორება)
4.ელექტრონული
ფოსტა
5. შემაჯამებელი სამუშაო
|
2
|
მოსწავლე
ახდენს საზიებო სიტყვის მიხედვით ინტერნეტში მუშაობას.
|
|
3
|
მოსწავლე
გზავნის წერილებს ელექტრონული ფოსტით.
|
|
4
|
მოსწავლე
ქმნისდოკუმენტს და გზავნის ფოსტით.
|
თარიღი:ნოემბერი- დეკემბერი
საგანი: ისტ
მასწავლებლის სახელი, გვარი : თამარ
ლომიძე
მიმართულება: ისტ რესურსების შექმნა
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1ისტექნ. VI.1. მოსწავლეს
შეუძლიასხვადასხვა სახის ციფრული
საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
მოკლევადიანი მიზანი (ერთი
მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე სსსმ
მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი)
1
|
·
გაიაზრებს განსხვავებას პრეზენტაციასა და სხვა სახის
ვიზუალურ და საკითხავ მასალას შორის;
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
1
|
მოსწავლე
მუშაობს საპრეზენტაციო პროგრამაზე ახდენს სლაიდებში სურათებისა და ტექსტის
ჩასმას
|
·
საპრეზენტაციო პროგრამა
MS PowerPoint2007
·
სლაიდებზე
·
მუშაობა
·
ანიმაცია
·
ანიმაციები და ფიგურები
·
დიაგრამები
·
საპრეზენტაციო დოკუმენტის შაბლონისაპრეზენტაციო პროგრამა
·
შემაჯამებელი სამუშაო
|
2
|
მოსწავლე
ახდენს სლაიდების გაფორმებას ანიმაციებით.
|
|
3
|
მოსწავლე
ახდენს ფიგურების ჩასმას სლაიდებში.
|
|
4
|
მოსწავლე
ახდენს დიაგრამის ჩასმას სლაიდებში.
|
|
5
|
მოსწავლე
ახდენს საპრეზენტაციო პროგრამის ჩვენებას( გაშვებას)
|
თარიღი: იანვარი- თებერვალი
საგანი: ისტ
მასწავლებლის სახელი, გვარი : თამარ
ლომიძე
მიმართულება: ისტ რესურსების შექმნა
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1ისტექნ. VI.1. მოსწავლეს
შეუძლიასხვადასხვა სახის ციფრული
საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
მოკლევადიანი მიზანი (ერთი
მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე სსსმ
მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი)
1
|
აღწერს და აყალიბებს
ციფრული მასალის სტრუქტურას; შეარჩევს მიზნის შესაფერის სტრუქტურას და ამ სტრუქტურის
შესაფერის ციფრულ საშუალებებს (მაგალითად: დინამიური ცხრილისათვის, რომელიც შეიცავს
ურთიერთდამოკიდებულ
მონაცემებს - იყენებს ელექტრონულ ცხრილს, ჩვეულებრივი ტექსტის დასამუშავებლად - მარტივ
ტექსტურ რედაქტორს);
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
1
|
მოსწავლე ახდენს ტექსტურ რედაქტორში ცხრილის
ჩასმას და მასში მუშაობას.
|
ტექსტური
რედაქტორი
MS Word 2007
(გაგრძელება)
·
კომენტარებიMS
Word 2007
·
სანიშნოები და ჰიპერბმულები
·
სქოლიო
·
სარჩევი
·
დოკუმენტის შენახვა სხვადასხვა ფორმატით
·
ფორმების შექმნა
·
შაბლონები
·
როგორ დავიცვათ ინფორმაცია
დიაგრამები MS Word 2007-ში
|
2
|
მოსწავლე
ახდენს დოკუმენტის შენახვას სხვადასხვა ფორმატით
|
|
3
|
მოსწავლე
ახდენს დიაგრამის ჩასმას ტექსტურ რედაქტორში და მონაცემების შეტანას დიაგრამაში.
|
|
4
|
მოსწავლე ახდენს სხვადასხვა შაბლონის შექმნას
მაგ: სიგელი
|
თარიღი: მარტი- აპრილი
საგანი: ისტ
მასწავლებლის სახელი, გვარი : თამარ
ლომიძე
მიმართულება: კვლევა და კომუნიკაცია
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1ის ტექნ. VI.4. მოსწავლეს შეუძლიასხვადასხვა
სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
მოკლევადიანი მიზანი (ერთი
მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე სსსმ
მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი)
1
|
იყენებს საკომუნიკაციო
საშუალებებს იდეების, ინფორმაციის და ციფრული მასალის გასავრცელებლად და მონაწილეობს
ერთობლივ პროექტებში (მათ შორის ონლაინ პროექტებში) ციფრული მასალის შესაქმნელად;
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
1
|
მოსწავლე
ახდენს ინტერნეტში ინფორმაციის მოძიებას და მათ გადმოწერას კომპიუტერში.
|
·
ინტერნეტი და HTML ენა
·
ტექსტის დაფორმატება
·
HTML-ში
·
სიები
·
ტეგის ატრიბუტები
·
სურათები და ცხრილები
·
სიმბოლოთა ASCLL და Unicode კოდირება
·
შემაჯამებელი სამუშაო
|
2
|
მოსწავლე
ახდენს ინტერნეტში სურათის მოძიებას და მის გადმოწერას კომპიუტერში.
|
|
3
|
მოსწავლე
ახდენს ინტერნეტში ცხრილების მოძიებას და მათ გადმოწერას კომპიუტერში.
|
თარიღი: მაისი ივნისი
საგანი: ისტ
მასწავლებლის სახელი, გვარი : თამარ
ლომიძე
მიმართულება: ისტ რესურსების შექმნა
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
1 ისტექნ. VI.1. მოსწავლეს
შეუძლიასხვადასხვა სახის ციფრული
საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
მოკლევადიანი მიზანი (ერთი
მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე სსსმ
მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი)
1
|
აფასებს ციფრული
საშუალებების შესაძლებლობებს და ადეკვატურად შეარჩევს ციფრულ საშუალებებს ცნებების,
ობიექტების და პროცესების გამოსახვისას;
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
1
|
მოსწავლე ანსხვავებს ტექსტური რედაქტორის ცხრილს
ელექტრონული ფხრილებისაგან
|
|
2
|
მოსწავლე ახდენს ელექტრონულ ცხრილებში
მონაცემების შეტანას.
|
|
3
|
მოსწავლე ახდენს ელექტრონულ ცხრილში შეტანილი
მონაცემების დაჯამებას.
|
|
4
|
მოსწავლე
ახდენს ელექტრონულ ცხრილში შეტანილი მონაცემის დაკოპირებას
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий