გაჯეტები

ბლოგზე ნახავთ საინტერესო მასალებს ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების შესახებ
Blogger Widgets Blogspot TutorialBlogger Widgets
Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

შემაჯამებელი დავალების ანალიზი

შემაჯამებელი დავალების ანალიზი


I-II  სემესტრი
კლასი -V
საგანი - ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები
პედაგოგი - თამარ ლომიძე
შემაჯამებელი დავალების რაოდენობა - 5
შემაჯამებელი სამუშაოს  შესრულების ფორმა  - ტესტური


კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების
შეფასებები



N
სახელი
გვარი
მიღებული ქულა
დავალება N1
მიღებული ქულა
დავალება N2
მიღებული ქულა
დავალება N3-N 4-N5
შენიშვნა
1
 მარიამ
ბაციკაძე 
 9
10
9-10-9

2
 თათია
გამრეკელაშვილი 
 5
7
7-6-7

3
 გიორგი 
ქოქოშვილი 
 7
8
8-8-7

4
 მაკა
 ქოქოშვილი
9
9-9-10

5






6






7






8






9






10






11






12






13






14






15






16






17






18






19






20






21






22






23






24






25






26






27






28






29






30






31








საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, ესგ-ს რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის კონკრეტული  შემაჯამებელი დავალება

N
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალების N და თარიღი
კლასის საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის?

1
N 1
1.11.2017



2
N 2
20.12.2017
N3
19.02.2018 N4
11.04.2018 N5
4.06.2018





შემაჯამებელი დავალების შეფასების სქემები
ქულა
N1დავალების სქემა
N2 დავალების სქემა
N3 დავალების სქემა
1-2 ქულა
ვერ ასრულებს შემაჯამებელ დავალებას;                            აუთვისებელი დარჩა განვლილი მასალის უმეტესობა.                   დასახული მიზნების  ნაწილი ელემენტარულ დონეზეა მიღწეული, ნაწილი მიუღწეველია
ვერ ასრულებს შემაჯამებელ დავალებას;                            აუთვისებელი დარჩა განვლილი მასალის უმეტესობა.                   დასახული მიზნების  ნაწილი ელემენტარულ დონეზეა მიღწეული, ნაწილი მიუღწეველიa
ვერ ასრულებს შემაჯამებელ დავალებას;                            აუთვისებელი დარჩა განვლილი მასალის უმეტესობა.                   დასახული მიზნების  ნაწილი ელემენტარულ დონეზეა მიღწეული, ნაწილი მიუღწეველია

3-4 ქულა

განვლილი მასალის ნაწილი
ელემენტარულ დონეზე.


განვლილი მასალის ნაწილი
ელემენტარულ დონეზე.

განვლილი მასალის ნაწილი
ელემენტარულ დონეზე.
5 ქულა

განვლილი მასალის ზედაპირული  ცოდნა


განვლილი მასალის ზედაპირული  ცოდნა

განვლილი მასალის ზედაპირული  ცოდნა
6 ქულა

განვლილი მასალის ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ
დონეზე, ნაწილი - საშუალო დონეზე;


განვლილი მასალის ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ
დონეზე, ნაწილი - საშუალო დონეზე;

განვლილი მასალის ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ
დონეზე, ნაწილი - საშუალო დონეზე;
7 ქულა

განვლილი მასალა საშუალო დონეზეა შესრულებული, დასახული მიზნები მიღწეულია
საშუალო  დონეზე;


განვლილი მასალა საშუალო დონეზეა შესრულებული, დასახული მიზნები მიღწეულია
საშუალო  დონეზე;

განვლილი მასალა საშუალო დონეზეა შესრულებული, დასახული მიზნები მიღწეულია
საშუალო  დონეზე;
8 ქულა
განვლილი მასალის ნაწილი და დასახული მიზნები დამაკმაყოფილებელ დონეზეა შესრულებული
განვლილი მასალის ნაწილი და დასახული მიზნები დამაკმაყოფილებელ დონეზეა შესრულებული

განვლილი მასალის ნაწილი და დასახული მიზნები დამაკმაყოფილებელ დონეზეა შესრულებული

9 ქულა

განვლილი მასალის უმეტესობა მაღალ  დონეზეა შესრულებული;

განვლილი მასალის უმეტესობა მაღალ  დონეზეა შესრულებული;

განვლილი მასალის უმეტესობა მაღალ  დონეზეა შესრულებული;
10 ქულა

განვლილი მასალის და დასახული  მიზნების უმეტესობა მიღწეულია


განვლილი მასალის და დასახული  მიზნების უმეტესობა მიღწეულია


განვლილი მასალის და დასახული  მიზნების უმეტესობა მიღწეულია

* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომლებიც დანართის სახით დაერთვება
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში

პედაგოგი ---  თამარ ლომიძე
კლასი -- V
საგანი --ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები
N1 შემაჯამებელი
N2 შემაჯამებელი
N3 ,N4,N5შემაჯამებელი
კლასის საშუალო ართმეტიკული ქულა ამ შემაჯამებელში
9
8-9-9
რა გაუჭირდა კლასს ამ შემაჯამებელში



რეკომენდაციები, მეორე
სემესტრის შემაჯამებელი სამუშაოების დაგემვისთვის
- რა არის ამ შემაჯამებელ სამუშაოების დაგეგმვაში, ჩატარებაში და შეფასებაში გასაუმჯობესებელი?
- როგორ შეიძლება გაუმჯობესება?

მიღებული შედეგების ანალიზი:

__________________________________________________________________________________________
დასკვნა




რეკომენდაცია - რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის


__________________________________________________________________________________________




შემაჯამებელი დავალების ანალიზი

I-II სემესტრი
კლასი - VI
საგანი - ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები
პედაგოგი - თამარ ლომიძე
შემაჯამებელი დავალების რაოდენობა - 5
შემაჯამებელი სამუშაოს  შესრულების ფორმა  - ტესტური


კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების
შეფასებები



N
სახელი
გვარი
მიღებული ქულა
დავალება N1
მიღებული ქულა
დავალება N2
მიღებული ქულა
დავალება N3-N4-N5
შენიშვნა
1
 აბიკო
ბაციკაძე 
10 
10
10-10-9

2
 ჟანა
ბაციკაძე 
6
7-6-6

3
 ლია
გამრეკელაშვილი 
9
10-9-10

4
 ლიკა
გრძელიშვილი 
10 
7
10-9-9

5
 მარიამ
 გრძელიშვილი 
9
9-10-8

6
 მერაბ
მედოიძე 
9
10-10-9

7
 ნიკა
ქოქოშვილი 
10
8-10-9

8






9






10






11






12






13






14






15






16






17






18






19






20






21






22






23






24






25






26






27






28






29






30






31








საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, ესგ-ს რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის კონკრეტული  შემაჯამებელი დავალება

N
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალების N და თარიღი
კლასის საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის?

1
 N 1
1.11.2017



2
N 2
20.12.2017
N3
7.03.2018
N4
28.03.2018
N5
28.05.2018





შემაჯამებელი დავალების შეფასების სქემები
ქულა
N1დავალების სქემა
N2 დავალების სქემა
N3 დავალების სქემა
1-2 ქულა
ვერ ასრულებს შემაჯამებელ დავალებას;                            აუთვისებელი დარჩა განვლილი მასალის უმეტესობა.                   დასახული მიზნების  ნაწილი ელემენტარულ დონეზეა მიღწეული, ნაწილი მიუღწეველია
ვერ ასრულებს შემაჯამებელ დავალებას;                            აუთვისებელი დარჩა განვლილი მასალის უმეტესობა.                   დასახული მიზნების  ნაწილი ელემენტარულ დონეზეა მიღწეული, ნაწილი მიუღწეველიa
ვერ ასრულებს შემაჯამებელ დავალებას;                            აუთვისებელი დარჩა განვლილი მასალის უმეტესობა.                   დასახული მიზნების  ნაწილი ელემენტარულ დონეზეა მიღწეული, ნაწილი მიუღწეველია

3-4 ქულა

განვლილი მასალის ნაწილი
ელემენტარულ დონეზე.


განვლილი მასალის ნაწილი
ელემენტარულ დონეზე.

განვლილი მასალის ნაწილი
ელემენტარულ დონეზე.
5 ქულა

განვლილი მასალის ზედაპირული  ცოდნა


განვლილი მასალის ზედაპირული  ცოდნა

განვლილი მასალის ზედაპირული  ცოდნა
6 ქულა

განვლილი მასალის ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ
დონეზე, ნაწილი - საშუალო დონეზე;


განვლილი მასალის ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ
დონეზე, ნაწილი - საშუალო დონეზე;

განვლილი მასალის ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ
დონეზე, ნაწილი - საშუალო დონეზე;
7 ქულა

განვლილი მასალა საშუალო დონეზეა შესრულებული, დასახული მიზნები მიღწეულია
საშუალო  დონეზე;


განვლილი მასალა საშუალო დონეზეა შესრულებული, დასახული მიზნები მიღწეულია
საშუალო  დონეზე;

განვლილი მასალა საშუალო დონეზეა შესრულებული, დასახული მიზნები მიღწეულია
საშუალო  დონეზე;
8 ქულა
განვლილი მასალის ნაწილი და დასახული მიზნები დამაკმაყოფილებელ დონეზეა შესრულებული
განვლილი მასალის ნაწილი და დასახული მიზნები დამაკმაყოფილებელ დონეზეა შესრულებული

განვლილი მასალის ნაწილი და დასახული მიზნები დამაკმაყოფილებელ დონეზეა შესრულებული

9 ქულა

განვლილი მასალის უმეტესობა მაღალ  დონეზეა შესრულებული;

განვლილი მასალის უმეტესობა მაღალ  დონეზეა შესრულებული;

განვლილი მასალის უმეტესობა მაღალ  დონეზეა შესრულებული;
10 ქულა

განვლილი მასალის და დასახული  მიზნების უმეტესობა მიღწეულია


განვლილი მასალის და დასახული  მიზნების უმეტესობა მიღწეულია


განვლილი მასალის და დასახული  მიზნების უმეტესობა მიღწეულია

* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომლებიც დანართის სახით დაერთვება
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში

პედაგოგი ---  თამარ ლომიძე
კლასი -- VI
საგანი --ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები
N1 შემაჯამებელი
N2 შემაჯამებელი
N3-N4-N5შემაჯამებელი
კლასის საშუალო ართმეტიკული ქულა ამ შემაჯამებელში
9
9-9-9
რა გაუჭირდა კლასს ამ შემაჯამებელში



რეკომენდაციები, მეორე
სემესტრის შემაჯამებელი სამუშაოების დაგემვისთვის
- რა არის ამ შემაჯამებელ სამუშაოების დაგეგმვაში, ჩატარებაში და შეფასებაში გასაუმჯობესებელი?
- როგორ შეიძლება გაუმჯობესება?

მიღებული შედეგების ანალიზი:

__________________________________________________________________________________________
დასკვნა




რეკომენდაცია - რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის


__________________________________________________________________________________________





Комментариев нет:

Отправить комментарий

პედაგოგი:თამარ ლომიძე