შემაჯამებელი დავალების ანალიზი
I-II სემესტრი
კლასი -V
საგანი - ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები
პედაგოგი - თამარ ლომიძე
შემაჯამებელი
დავალების რაოდენობა - 5
შემაჯამებელი
სამუშაოს შესრულების ფორმა - ტესტური
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების
შეფასებები
N
სახელი
გვარი
მიღებული
ქულა
დავალება N1
მიღებული
ქულა
დავალება N2
მიღებული
ქულა
დავალება N3-N 4-N5
შენიშვნა
1
მარიამ
ბაციკაძე
9
10
9-10-9
2
თათია
გამრეკელაშვილი
5
7
7-6-7
3
გიორგი
ქოქოშვილი
7
8
8-8-7
4
მაკა
ქოქოშვილი
9
9
9-9-10
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
საგნობრივი
სტანდარტის შესაბამისად, ესგ-ს რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება
N
კლასში
ჩატარებული შემაჯამებელი დავალების N და თარიღი
კლასის საგნობრივი სტანდარტის
შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის?
1
N 1
1.11.2017
2
N 2
20.12.2017
N3
19.02.2018
N4
11.04.2018
N5
4.06.2018
შემაჯამებელი დავალების შეფასების სქემები
ქულა
N1დავალების
სქემა
N2
დავალების სქემა
N3
დავალების სქემა
1-2
ქულა
ვერ ასრულებს შემაჯამებელ დავალებას; აუთვისებელი დარჩა განვლილი მასალის უმეტესობა. დასახული მიზნების ნაწილი ელემენტარულ დონეზეა მიღწეული, ნაწილი მიუღწეველია
ვერ ასრულებს შემაჯამებელ დავალებას; აუთვისებელი დარჩა განვლილი მასალის უმეტესობა. დასახული მიზნების ნაწილი ელემენტარულ დონეზეა მიღწეული, ნაწილი მიუღწეველიa
ვერ ასრულებს შემაჯამებელ დავალებას; აუთვისებელი დარჩა განვლილი მასალის უმეტესობა. დასახული მიზნების ნაწილი ელემენტარულ დონეზეა მიღწეული, ნაწილი მიუღწეველია
3-4
ქულა
განვლილი მასალის
ნაწილი
ელემენტარულ დონეზე.
განვლილი მასალის
ნაწილი
ელემენტარულ დონეზე.
განვლილი მასალის
ნაწილი
ელემენტარულ დონეზე.
5
ქულა
განვლილი მასალის ზედაპირული
ცოდნა
განვლილი მასალის ზედაპირული
ცოდნა
განვლილი მასალის ზედაპირული
ცოდნა
6
ქულა
განვლილი მასალის
ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ
დონეზე, ნაწილი -
საშუალო დონეზე;
განვლილი მასალის
ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ
დონეზე, ნაწილი -
საშუალო დონეზე;
განვლილი მასალის
ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ
დონეზე, ნაწილი -
საშუალო დონეზე;
7
ქულა
განვლილი მასალა საშუალო დონეზეა
შესრულებული, დასახული მიზნები მიღწეულია
საშუალო
დონეზე;
განვლილი მასალა
საშუალო დონეზეა შესრულებული, დასახული მიზნები მიღწეულია
საშუალო
დონეზე;
განვლილი მასალა
საშუალო დონეზეა შესრულებული, დასახული მიზნები მიღწეულია
საშუალო
დონეზე;
8
ქულა
განვლილი მასალის
ნაწილი და დასახული მიზნები დამაკმაყოფილებელ დონეზეა შესრულებული
განვლილი მასალის
ნაწილი და დასახული მიზნები დამაკმაყოფილებელ დონეზეა შესრულებული
განვლილი მასალის
ნაწილი და დასახული მიზნები დამაკმაყოფილებელ დონეზეა შესრულებული
9
ქულა
განვლილი მასალის
უმეტესობა მაღალ დონეზეა შესრულებული;
განვლილი მასალის
უმეტესობა მაღალ დონეზეა შესრულებული;
განვლილი მასალის
უმეტესობა მაღალ დონეზეა შესრულებული;
10
ქულა
განვლილი მასალის და დასახული მიზნების უმეტესობა მიღწეულია
განვლილი მასალის და დასახული მიზნების უმეტესობა მიღწეულია
განვლილი მასალის და დასახული მიზნების უმეტესობა მიღწეულია
* თითოეული შემაჯამებელი
დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა
შეფასების სქემები, რომლებიც დანართის სახით დაერთვება
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების
ანალიზი
შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი --- თამარ ლომიძე
კლასი -- V
საგანი --ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები
N1 შემაჯამებელი
N2 შემაჯამებელი
N3 ,N4,N5შემაჯამებელი
კლასის საშუალო არითმეტიკული ქულა ამ შემაჯამებელში
8
9
8-9-9
რა
გაუჭირდა კლასს ამ შემაჯამებელში
რეკომენდაციები, მეორე
სემესტრის შემაჯამებელი სამუშაოების დაგემვისთვის
- რა არის ამ შემაჯამებელ
სამუშაოების დაგეგმვაში, ჩატარებაში და შეფასებაში გასაუმჯობესებელი?
- როგორ შეიძლება გაუმჯობესება?
მიღებული
შედეგების ანალიზი:
__________________________________________________________________________________________
დასკვნა
რეკომენდაცია
- რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის
__________________________________________________________________________________________
შემაჯამებელი დავალების ანალიზი
I-II სემესტრი
კლასი - VI
საგანი - ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები
პედაგოგი - თამარ ლომიძე
შემაჯამებელი
დავალების რაოდენობა - 5
შემაჯამებელი
სამუშაოს შესრულების ფორმა - ტესტური
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების
შეფასებები
N
სახელი
გვარი
მიღებული
ქულა
დავალება N1
მიღებული
ქულა
დავალება N2
მიღებული
ქულა
დავალება N3-N4-N5
შენიშვნა
1
აბიკო
ბაციკაძე
10
10
10-10-9
2
ჟანა
ბაციკაძე
6
6
7-6-6
3
ლია
გამრეკელაშვილი
9
9
10-9-10
4
ლიკა
გრძელიშვილი
10
7
10-9-9
5
მარიამ
გრძელიშვილი
9
9
9-10-8
6
მერაბ
მედოიძე
9
9
10-10-9
7
ნიკა
ქოქოშვილი
9
10
8-10-9
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
საგნობრივი
სტანდარტის შესაბამისად, ესგ-ს რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება
N
კლასში
ჩატარებული შემაჯამებელი დავალების N და თარიღი
კლასის საგნობრივი სტანდარტის
შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის?
1
N 1
1.11.2017
2
N 2
20.12.2017
N3
7.03.2018
N4
28.03.2018
N5
28.05.2018
შემაჯამებელი დავალების შეფასების სქემები
ქულა
N1დავალების
სქემა
N2
დავალების სქემა
N3
დავალების სქემა
1-2
ქულა
ვერ ასრულებს შემაჯამებელ დავალებას; აუთვისებელი დარჩა განვლილი მასალის უმეტესობა. დასახული მიზნების ნაწილი ელემენტარულ დონეზეა მიღწეული, ნაწილი მიუღწეველია
ვერ ასრულებს შემაჯამებელ დავალებას; აუთვისებელი დარჩა განვლილი მასალის უმეტესობა. დასახული მიზნების ნაწილი ელემენტარულ დონეზეა მიღწეული, ნაწილი მიუღწეველიa
ვერ ასრულებს შემაჯამებელ დავალებას; აუთვისებელი დარჩა განვლილი მასალის უმეტესობა. დასახული მიზნების ნაწილი ელემენტარულ დონეზეა მიღწეული, ნაწილი მიუღწეველია
3-4
ქულა
განვლილი მასალის
ნაწილი
ელემენტარულ დონეზე.
განვლილი მასალის
ნაწილი
ელემენტარულ დონეზე.
განვლილი მასალის
ნაწილი
ელემენტარულ დონეზე.
5
ქულა
განვლილი მასალის ზედაპირული
ცოდნა
განვლილი მასალის ზედაპირული
ცოდნა
განვლილი მასალის ზედაპირული
ცოდნა
6
ქულა
განვლილი მასალის
ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ
დონეზე, ნაწილი -
საშუალო დონეზე;
განვლილი მასალის
ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ
დონეზე, ნაწილი -
საშუალო დონეზე;
განვლილი მასალის
ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ
დონეზე, ნაწილი -
საშუალო დონეზე;
7
ქულა
განვლილი მასალა საშუალო დონეზეა
შესრულებული, დასახული მიზნები მიღწეულია
საშუალო
დონეზე;
განვლილი მასალა
საშუალო დონეზეა შესრულებული, დასახული მიზნები მიღწეულია
საშუალო
დონეზე;
განვლილი მასალა
საშუალო დონეზეა შესრულებული, დასახული მიზნები მიღწეულია
საშუალო
დონეზე;
8
ქულა
განვლილი მასალის
ნაწილი და დასახული მიზნები დამაკმაყოფილებელ დონეზეა შესრულებული
განვლილი მასალის
ნაწილი და დასახული მიზნები დამაკმაყოფილებელ დონეზეა შესრულებული
განვლილი მასალის
ნაწილი და დასახული მიზნები დამაკმაყოფილებელ დონეზეა შესრულებული
9
ქულა
განვლილი მასალის
უმეტესობა მაღალ დონეზეა შესრულებული;
განვლილი მასალის
უმეტესობა მაღალ დონეზეა შესრულებული;
განვლილი მასალის
უმეტესობა მაღალ დონეზეა შესრულებული;
10
ქულა
განვლილი მასალის და დასახული მიზნების უმეტესობა მიღწეულია
განვლილი მასალის და დასახული მიზნების უმეტესობა მიღწეულია
განვლილი მასალის და დასახული მიზნების უმეტესობა მიღწეულია
* თითოეული შემაჯამებელი
დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა
შეფასების სქემები, რომლებიც დანართის სახით დაერთვება
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების
ანალიზი
შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი --- თამარ ლომიძე
კლასი -- VI
საგანი --ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები
N1 შემაჯამებელი
N2 შემაჯამებელი
N3-N4-N5შემაჯამებელი
კლასის საშუალო არითმეტიკული ქულა ამ შემაჯამებელში
9
9
9-9-9
რა
გაუჭირდა კლასს ამ შემაჯამებელში
რეკომენდაციები, მეორე
სემესტრის შემაჯამებელი სამუშაოების დაგემვისთვის
- რა არის ამ შემაჯამებელ
სამუშაოების დაგეგმვაში, ჩატარებაში და შეფასებაში გასაუმჯობესებელი?
- როგორ შეიძლება გაუმჯობესება?
მიღებული
შედეგების ანალიზი:
__________________________________________________________________________________________
დასკვნა
რეკომენდაცია
- რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის
__________________________________________________________________________________________
შემაჯამებელი დავალების ანალიზი
I-II სემესტრი
კლასი -V
საგანი - ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები
პედაგოგი - თამარ ლომიძე
შემაჯამებელი
დავალების რაოდენობა - 5
შემაჯამებელი
სამუშაოს შესრულების ფორმა - ტესტური
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების
შეფასებები
N
|
სახელი
|
გვარი
|
მიღებული
ქულა
დავალება N1
|
მიღებული
ქულა
დავალება N2
|
მიღებული
ქულა
დავალება N3-N 4-N5
|
შენიშვნა
|
1
|
მარიამ
|
ბაციკაძე
|
9
|
10
|
9-10-9
|
|
2
|
თათია
|
გამრეკელაშვილი
|
5
|
7
|
7-6-7
|
|
3
|
გიორგი
|
ქოქოშვილი
|
7
|
8
|
8-8-7
|
|
4
|
მაკა
|
ქოქოშვილი
|
9
|
9
|
9-9-10
|
|
5
|
||||||
6
|
||||||
7
|
||||||
8
|
||||||
9
|
||||||
10
|
||||||
11
|
||||||
12
|
||||||
13
|
||||||
14
|
||||||
15
|
||||||
16
|
||||||
17
|
||||||
18
|
||||||
19
|
||||||
20
|
||||||
21
|
||||||
22
|
||||||
23
|
||||||
24
|
||||||
25
|
||||||
26
|
||||||
27
|
||||||
28
|
||||||
29
|
||||||
30
|
||||||
31
|
საგნობრივი
სტანდარტის შესაბამისად, ესგ-ს რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება
N
|
კლასში
ჩატარებული შემაჯამებელი დავალების N და თარიღი
|
კლასის საგნობრივი სტანდარტის
შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის?
|
1
|
N 1
1.11.2017 |
|
2
|
N 2
20.12.2017 N3 19.02.2018 N4 11.04.2018 N5 4.06.2018 |
შემაჯამებელი დავალების შეფასების სქემები
ქულა
|
N1დავალების
სქემა
|
N2
დავალების სქემა
|
N3
დავალების სქემა
|
1-2
ქულა
|
ვერ ასრულებს შემაჯამებელ დავალებას; აუთვისებელი დარჩა განვლილი მასალის უმეტესობა. დასახული მიზნების ნაწილი ელემენტარულ დონეზეა მიღწეული, ნაწილი მიუღწეველია
|
ვერ ასრულებს შემაჯამებელ დავალებას; აუთვისებელი დარჩა განვლილი მასალის უმეტესობა. დასახული მიზნების ნაწილი ელემენტარულ დონეზეა მიღწეული, ნაწილი მიუღწეველიa
|
ვერ ასრულებს შემაჯამებელ დავალებას; აუთვისებელი დარჩა განვლილი მასალის უმეტესობა. დასახული მიზნების ნაწილი ელემენტარულ დონეზეა მიღწეული, ნაწილი მიუღწეველია
|
3-4
ქულა
|
განვლილი მასალის
ნაწილი
ელემენტარულ დონეზე.
|
განვლილი მასალის
ნაწილი
ელემენტარულ დონეზე.
|
განვლილი მასალის
ნაწილი
ელემენტარულ დონეზე.
|
5
ქულა
|
განვლილი მასალის ზედაპირული
ცოდნა
|
განვლილი მასალის ზედაპირული
ცოდნა
|
განვლილი მასალის ზედაპირული
ცოდნა
|
6
ქულა
|
განვლილი მასალის
ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ
დონეზე, ნაწილი -
საშუალო დონეზე;
|
განვლილი მასალის
ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ
დონეზე, ნაწილი -
საშუალო დონეზე;
|
განვლილი მასალის
ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ
დონეზე, ნაწილი -
საშუალო დონეზე;
|
7
ქულა
|
განვლილი მასალა საშუალო დონეზეა
შესრულებული, დასახული მიზნები მიღწეულია
საშუალო
დონეზე;
|
განვლილი მასალა
საშუალო დონეზეა შესრულებული, დასახული მიზნები მიღწეულია
საშუალო
დონეზე;
|
განვლილი მასალა
საშუალო დონეზეა შესრულებული, დასახული მიზნები მიღწეულია
საშუალო
დონეზე;
|
8
ქულა
|
განვლილი მასალის
ნაწილი და დასახული მიზნები დამაკმაყოფილებელ დონეზეა შესრულებული
|
განვლილი მასალის
ნაწილი და დასახული მიზნები დამაკმაყოფილებელ დონეზეა შესრულებული
|
განვლილი მასალის
ნაწილი და დასახული მიზნები დამაკმაყოფილებელ დონეზეა შესრულებული
|
9
ქულა
|
განვლილი მასალის
უმეტესობა მაღალ დონეზეა შესრულებული;
|
განვლილი მასალის
უმეტესობა მაღალ დონეზეა შესრულებული;
|
განვლილი მასალის
უმეტესობა მაღალ დონეზეა შესრულებული;
|
10
ქულა
|
განვლილი მასალის და დასახული მიზნების უმეტესობა მიღწეულია
|
განვლილი მასალის და დასახული მიზნების უმეტესობა მიღწეულია
|
განვლილი მასალის და დასახული მიზნების უმეტესობა მიღწეულია
|
* თითოეული შემაჯამებელი
დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა
შეფასების სქემები, რომლებიც დანართის სახით დაერთვება
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების
ანალიზი
შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი --- თამარ ლომიძე
კლასი -- V
საგანი --ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები
|
|||||||
N1 შემაჯამებელი
|
N2 შემაჯამებელი
|
N3 ,N4,N5შემაჯამებელი
|
|||||
კლასის საშუალო არითმეტიკული ქულა ამ შემაჯამებელში
|
8
|
9
|
8-9-9
|
||||
რა
გაუჭირდა კლასს ამ შემაჯამებელში
|
|||||||
რეკომენდაციები, მეორე
სემესტრის შემაჯამებელი სამუშაოების დაგემვისთვის
|
- რა არის ამ შემაჯამებელ
სამუშაოების დაგეგმვაში, ჩატარებაში და შეფასებაში გასაუმჯობესებელი?
- როგორ შეიძლება გაუმჯობესება?
|
||||||
მიღებული
შედეგების ანალიზი:
__________________________________________________________________________________________
|
დასკვნა
|
რეკომენდაცია
- რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის
__________________________________________________________________________________________
|
შემაჯამებელი დავალების ანალიზი
I-II სემესტრი
კლასი - VI
საგანი - ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები
პედაგოგი - თამარ ლომიძე
შემაჯამებელი
დავალების რაოდენობა - 5
შემაჯამებელი
სამუშაოს შესრულების ფორმა - ტესტური
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების
შეფასებები
N
|
სახელი
|
გვარი
|
მიღებული
ქულა
დავალება N1
|
მიღებული
ქულა
დავალება N2
|
მიღებული
ქულა
დავალება N3-N4-N5
|
შენიშვნა
|
1
|
აბიკო
|
ბაციკაძე
|
10
|
10
|
10-10-9
|
|
2
|
ჟანა
|
ბაციკაძე
|
6
|
6
|
7-6-6
|
|
3
|
ლია
|
გამრეკელაშვილი
|
9
|
9
|
10-9-10
|
|
4
|
ლიკა
|
გრძელიშვილი
|
10
|
7
|
10-9-9
|
|
5
|
მარიამ
|
გრძელიშვილი
|
9
|
9
|
9-10-8
|
|
6
|
მერაბ
|
მედოიძე
|
9
|
9
|
10-10-9
|
|
7
|
ნიკა
|
ქოქოშვილი
|
9
|
10
|
8-10-9
|
|
8
|
||||||
9
|
||||||
10
|
||||||
11
|
||||||
12
|
||||||
13
|
||||||
14
|
||||||
15
|
||||||
16
|
||||||
17
|
||||||
18
|
||||||
19
|
||||||
20
|
||||||
21
|
||||||
22
|
||||||
23
|
||||||
24
|
||||||
25
|
||||||
26
|
||||||
27
|
||||||
28
|
||||||
29
|
||||||
30
|
||||||
31
|
საგნობრივი
სტანდარტის შესაბამისად, ესგ-ს რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება
N
|
კლასში
ჩატარებული შემაჯამებელი დავალების N და თარიღი
|
კლასის საგნობრივი სტანდარტის
შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის?
|
1
|
N 1
1.11.2017
|
|
2
|
N 2
20.12.2017 N3 7.03.2018 N4 28.03.2018 N5 28.05.2018 |
შემაჯამებელი დავალების შეფასების სქემები
ქულა
|
N1დავალების
სქემა
|
N2
დავალების სქემა
|
N3
დავალების სქემა
|
1-2
ქულა
|
ვერ ასრულებს შემაჯამებელ დავალებას; აუთვისებელი დარჩა განვლილი მასალის უმეტესობა. დასახული მიზნების ნაწილი ელემენტარულ დონეზეა მიღწეული, ნაწილი მიუღწეველია
|
ვერ ასრულებს შემაჯამებელ დავალებას; აუთვისებელი დარჩა განვლილი მასალის უმეტესობა. დასახული მიზნების ნაწილი ელემენტარულ დონეზეა მიღწეული, ნაწილი მიუღწეველიa
|
ვერ ასრულებს შემაჯამებელ დავალებას; აუთვისებელი დარჩა განვლილი მასალის უმეტესობა. დასახული მიზნების ნაწილი ელემენტარულ დონეზეა მიღწეული, ნაწილი მიუღწეველია
|
3-4
ქულა
|
განვლილი მასალის
ნაწილი
ელემენტარულ დონეზე.
|
განვლილი მასალის
ნაწილი
ელემენტარულ დონეზე.
|
განვლილი მასალის
ნაწილი
ელემენტარულ დონეზე.
|
5
ქულა
|
განვლილი მასალის ზედაპირული
ცოდნა
|
განვლილი მასალის ზედაპირული
ცოდნა
|
განვლილი მასალის ზედაპირული
ცოდნა
|
6
ქულა
|
განვლილი მასალის
ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ
დონეზე, ნაწილი -
საშუალო დონეზე;
|
განვლილი მასალის
ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ
დონეზე, ნაწილი -
საშუალო დონეზე;
|
განვლილი მასალის
ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ
დონეზე, ნაწილი -
საშუალო დონეზე;
|
7
ქულა
|
განვლილი მასალა საშუალო დონეზეა
შესრულებული, დასახული მიზნები მიღწეულია
საშუალო
დონეზე;
|
განვლილი მასალა
საშუალო დონეზეა შესრულებული, დასახული მიზნები მიღწეულია
საშუალო
დონეზე;
|
განვლილი მასალა
საშუალო დონეზეა შესრულებული, დასახული მიზნები მიღწეულია
საშუალო
დონეზე;
|
8
ქულა
|
განვლილი მასალის
ნაწილი და დასახული მიზნები დამაკმაყოფილებელ დონეზეა შესრულებული
|
განვლილი მასალის
ნაწილი და დასახული მიზნები დამაკმაყოფილებელ დონეზეა შესრულებული
|
განვლილი მასალის
ნაწილი და დასახული მიზნები დამაკმაყოფილებელ დონეზეა შესრულებული
|
9
ქულა
|
განვლილი მასალის
უმეტესობა მაღალ დონეზეა შესრულებული;
|
განვლილი მასალის
უმეტესობა მაღალ დონეზეა შესრულებული;
|
განვლილი მასალის
უმეტესობა მაღალ დონეზეა შესრულებული;
|
10
ქულა
|
განვლილი მასალის და დასახული მიზნების უმეტესობა მიღწეულია
|
განვლილი მასალის და დასახული მიზნების უმეტესობა მიღწეულია
|
განვლილი მასალის და დასახული მიზნების უმეტესობა მიღწეულია
|
* თითოეული შემაჯამებელი
დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა
შეფასების სქემები, რომლებიც დანართის სახით დაერთვება
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების
ანალიზი
შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი --- თამარ ლომიძე
კლასი -- VI
საგანი --ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები
|
|||||||
N1 შემაჯამებელი
|
N2 შემაჯამებელი
|
N3-N4-N5შემაჯამებელი
|
|||||
კლასის საშუალო არითმეტიკული ქულა ამ შემაჯამებელში
|
9
|
9
|
9-9-9
|
||||
რა
გაუჭირდა კლასს ამ შემაჯამებელში
|
|||||||
რეკომენდაციები, მეორე
სემესტრის შემაჯამებელი სამუშაოების დაგემვისთვის
|
- რა არის ამ შემაჯამებელ
სამუშაოების დაგეგმვაში, ჩატარებაში და შეფასებაში გასაუმჯობესებელი?
- როგორ შეიძლება გაუმჯობესება?
|
||||||
მიღებული
შედეგების ანალიზი:
__________________________________________________________________________________________
|
დასკვნა
|
რეკომენდაცია
- რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის
__________________________________________________________________________________________
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий